Filadelfijska Crkva 1

Filadelfijska crkva1.dio
FILADELFIJSKA CRKVA
Isusove rijeĉi Filadelfijskoj crkvi koje su zapisane u biblijskoj knjizi Otkrivenju, posebno i u
potpunosti važe upravo za ovo pos
ljednje vrijeme.Ove rijeĉi su inaĉe dio Isusovog obraćanja
prema svjetskim crkavama u kojima ih Isus upozorava na njihovu situaciju, jer on uskoro
dolazi.
Isus se obraća i Filadelfijskoj crkvi, ali samo za njenu pohvalu, ohrabrenje i upozorenje, i on
govori o njenoj nagradi.
Biblijski izvadak koji ću citirati, je zapravo kombinacija nekoliko biblijskih prijevoda istoga
teksta. Smatrala sam da su pojedini djelovi konkretnije prevedeni u pojedinim prijevodima,
tako da sam ih kombinirala, pa i dodavala uspored
o, sve radi cjelokupnijeg njihovog
shvaćanja.
Pismo crkvi u Filadelfiji (Otkrivenje 3)
1. ” Anđelu crkve koja je u Filadelfiji, napiši: Ovako govori *Svetac, Istiniti, koji drži kljuĉ
Davidov, koji otvara što nitko zatvoriti neće, koji zatvara a nitko ne može otvoriti.
2. Znam tvoja djela; gle, postavio sam pred tobom vrata otvorena, koja nitko ne može
zatvoriti, jer imaš malo sile; ali si držao moju rijeĉ, i nijesi se odrekao imena mojega.
2. Znam tvoja djela; gle, dadoh pred tobom vrata otvorena, i niko ih ne može zatvoriti; jer imaš malo sile, i držao si moju rijeĉ, i nijesi se odrekao imena mojega.
3. Evo, dovest ću neke iz sinagoge Sotonine

koji sebe zovu Židovi, a nisu, nego lažu

evo,prisilit ću ih da dođu da ti se do nogu poklone te upoznaju
da te ja ljubim.
3. Evo, ja ti dajem ljude iz *sinagoge *Sotonine, od onih koji sebe drže *Židovima, ali to nisu, jer lažu. Evo, ja ću ih dati dovesti pokloniti se pred tvojim nogama, i prepoznat će oni da
sam te ja volio.
4. Budući da si saĉuvao moju nauku o postojanosti, i ja ću tebe saĉuvati od ĉasa kušnje koji će
doći na sav svijet da podvrgne kušnji stanovnike zemlje.
4. Jer si održao rijeĉ strpljivosti moje, i ja ću tebe saĉuvati od ĉasa kušnje, koji će doći na sav
svijet, da iskuša one, koji stanuju na zemlji.
4. Jer, si ĉuvao ustrajno moju rijeĉ, ja ću također tebe ĉuvati od ĉasa kušnje, koji će doći na cijelo ĉovjeĉanstvo, i staviti na kušnju stanovnike zemlje.
4. Jer si održao rijeĉ trpljenja mojega, i ja ću tebe saĉuvati od ĉasa iskušenja, koji će doći na
sav vasioni svijet da iskuša one koji žive na zemlji.
5. Dolazim ubrzo. Ĉvrsto drži što imaš da ti nitko ne ugrabi vijenca.
5. Ja dolazim uskoro. Ti ĉvrsto drži ono što imaš, da nitko tebi ne uzme tvoju krunu .
6. Koji pobijedi uĉiniću ga stub u crkvi Boga svojega, i više neće izići napolje; i napisaću na njemu ime Boga svojega, i ime novoga Jerusalima, grada Boga mojega, koji silazi s neba od Boga mojega, i ime moje novo.
7. “Tko ima uho, nek posluša što Duh govori crkvama!

Otkrivenje 3
FILADELFIJSKA CRKVA
Zašto je Filadelfijska crkva posebna, zapravo posebnija od svih drugih, u Otkrivenju nabrojanih crkava?
Ako proĉitamo Isusove rijeĉi koje je uputio drugim crkvama, moći ćemo vidjeti ozbiljna
upozorenja u primjedbama i sudu koje Isus i
znosi tim crkvama u odnosu na njegovo viđenje
stvari u njima, odnosno u odnosu na istinu.
Sedam crkava iz Otkrivenja, odnose se na sve svjetske crkve koje se pozivaju na Isusovo ime,a koje u njihovoj interpretaciji Isusove nauke u njima, Isus ih barem u osnovi prepoznaje kao
takve.
Najveća posebnost Filadelfijske crkve
“Znam tvoja djela; gle, postavio sam pred tobom vrata otvorena, koja nitko ne može
zatvoriti…
Budući da si saĉuvao moju nauku o postojanosti, i ja ću tebe saĉuvati od ĉasa kušnje koji će doći na sav svijet da podvrgne kušnji stanovnike zemlje…”
Sva obećanja nagrade koje je Isus izrekao u svom obraćanju drugim crkvama, odnose se na njihovu nebesku budućnost, i to pod uvjetom da se poprave u svojoj nauci i praksi. Samo ovo citirano obećanje je dano Filadelfijskoj crkvi ZA DANAS, ZA SADA, odnosno za njen život
poĉevši od toga momenta, NA OVOJ ZEMLJI pa dalje. A također, uz ovo obećanje dano joj je i specifiĉno obećanje za nebo.
Najveća posebnost Filadelfijske crkve je ta što se ona nije kompromitirala kroz život na zemlji. U svojoj nauci i životu, ona nije relativizirala istinu i prilagođavala prema svijetu
Isusovu nauku, odnosno ona je saĉuvala ĉistoću Isusove rijeĉi. Zbog toga, ovog svoga izbora,ona je kroz svoj život trpjela.
“Jer si održao rijeĉ trpljenja mojega, i ja ću tebe saĉuvati od ĉasa iskušenja, koji će doći na sav
vasioni svijet da iskuša one koji žive na zemlji.” Otkrivenje
Stoga, Isus otvara pred Filadelfijskom crkvom vrata, jer ona sama je za to slaba, On joj izlazi u susret. A ta vrata nitko nema prava da zatvori, dakle u nebeskim principima

nitko NE MOŽE zatvoriti. Ovo je posebno važno progonjenoj crkvi kao što je ova.
Kroz ta otvorena nebeska vrata Filadelfijska crkva ima otvoren put kojim će otići prije nego što dođu najgori zli dani na ovoj zemlji, oni koji će prisiliti ljude da napokon jasno odaberu stranu.
Dakle, ovu nevolju posljednjih dana na koju danas jasno upozoravaju i vjernici i nevjernici, će proći sve druge crkve skupa sa svim drugim stanovnicima zemlje,
SAMO FILADELFIJSKA CRKVA

NEĆE PROĆI.
U tome je njena specifiĉna sudbina u odnosu na sve druge nabrojane crkve u Otkrivenju.

Oglasi

Komentiraj

